ایمن ترافیک کالا

فروشگاه ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا

فروشگاه ایمن ترافیک کالا

فاکتور های مهم در انتخاب لباس کار

لباس کار معرف نظم مجموعه

این روزها راه اندازی یک بیزینس کار ساده ای نیست. لباس فرم مناسب یکی از فاکتور های موثر در برندینگ  برای یک کسب و کار است. داشتن لباس کار برای برخی از مشاغل و صنایع ضروری محسوب می شود. لباس های کار این قابلیت را دارند که برند شما را تقویت کنند. در واقع لباس های کار یکی از راه های معرفی برند شما به حساب می آیند. بنابراین جزییات آن ها می تواند برای جذب موثر پیام برند شما تاثیرگذار باشد. لباس کار یکدست و یک شکل باعث می شوند کارمندان برای ساختن یک تیم متحد و قوی بیشتر تشویق شوند.

اگر در زمره مشاغلی هستید که به لباس کار نیاز دارند بهتر است قبل از انتخاب و خرید لباس کار این نکات را در نظر داشته باشید.

به طور کلی چندین  فاکتور در انتخاب لباس کار موثر است:

·         جنسیت

·         جنس پارچه

·         موقعیت شغلی

·         دوخت

·         سایز بندی

·         ایمنی در لباس های صنعتی

·         طراحی ، مدل و رنگ

·         بودجه

·         بسته بندی و ارائه

در اولین قدم باید نوع لباس را بر اساس نوع شغل برای کارمندانتان تعیین کنید. واضح است که هر شغلی لباس کار متمایز و مختص به خود را دارد. بعلاوه لباس کار خانم ها و آقایان در هر کشوری بنا بر قوانین و فرهنگ آن کشور متمایز است.

در مرحله بعدی به جنس پارچه می رسیم. متریال و کیفیت آن یکی از مهم ترین عواملی است که در تهیه لباس کار باید در نظر گرفت. جنس و کیفیت لباس کار همواره حرف اول را میزند چرا که لباس کار لباسی است که فرد هر روز آن را به تن می کند و مکرراً آن را می شوید. نوع پارچه باید با نوع شغل همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال برای کارمندی که در دفتر کار می کند پارچه کتانی مناسبتر از پلی استر است. جنس های پلی استری بیشتر مناسب کارمندانی است در فضاهای باز کار می کنند. در مرحله بعد راحتی لباس کار مهم است چرا که مستقیماً با بازدهی کاری ارتباط دارد. مسلماً کسی که در لباس کاری اش احساس ناراحتی می کند نمی تواند بازدهی کاری خوبی داشته باشد.

قبل از سفارش لباس کار برای پرسنلتان آب و هوای منطقه و همچنین محیط کار را در نظر بگیرید. اگر در یک منطقه گرم و مرطوب هستید پارچه های کتان و پنبه ای و اگر در مناطق سردسیر هستید از پارچه های گرم تر استفاده کنید

لباس کار مناسب اگر به درستی طراحی شده باشند ، می تواند به افزایش اعتماد به نفس کارمندان شما شود .بنابراین این موضوع را در نظر بگیرید که آنها با طرح و اندازه لباس احساس راحتی کنند. طراحی لباس کار باید به نحوی باشد که فرد ضمن کار احساس راحتی کند . میزان راحتی لباس کاری که شما تهیه می کنید ، می تواند حس رضایت شغلی را افزایش دهد.

به هنگام سفارش لباس کار مطمئن شوید که سایز صحیح را سفارش می دهید. انتخاب صحیح سایز منجر به فراهم آوردن لباس کاری راحت و محافظتی مناسب می شود. اشتباه در انتخاب سایز مناسب لباس علاوه بر هدر دادن وقت باعث هدر رفتن سرمایه شما نیز می شود. به خاطر داشته باشید که برند های مختلف ممکن است در سایز بندی محصولاتشان متفاوت عمل کنند. بنابراین بهتر است که قبل از سفارش لباس های کار حتماً از سایز بندی آنها مطمئن شوید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که لباس های کار با ویژگی های خاص می تواند در سایز لباس تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال شلوار هایی که روی قسمت زانو جیب دارند در سایزبندی شلوار تآثیرگذارند.

برای مشاغل حساس و یا صنعتی بحث ایمنی لباس بسیار مهم است. به عنوان مثال لباس هایی که سایز کوچکتر از فرد باشد می تواند مانع حرکت راحت فرد شود و یا حتی تنفس و گردش خون شخص را تحت تاًثیر قرار دهد. به همین صورت اگر لباس کار بزرگتر باشد نیز می تواند احساس ناراحتی را در فرد ایجاد کند.

لباس کار باید با استاندارد های ایمنی محل کار مطابقت داشته یاشد. در محیط های صنعتی لباس کار بیشتر برای ایمنی به کار می رود . این نوع لباس ها بیشتر برای محافظت بدن در برابر مواد شیمیایی ، حرارت ، جرقه و آتش بکار می رود. بنابراین کیفیت و نوع مواد بکار رفته در آن ها بسیار مهم است.

رنگ لباس کار باید کاملاً هوشمندانه انتخاب شود چرا که می تواند نشان دهنده رنگ کمپانی باشد. طراحی لوگو و استفاده از آن بر روی لباس نیز بسیار مهم باشد و معرف کسب وکار شماست. برای این منظور می توانید نام و لگوی برند را بر روی لباستان چاپ و یا گلدوزی نمایید.

بودجه شما نیز فاکتور مهمی به شمار می رود . قبل از سفارش لباس ها به خاطر داشته باشید که هرچقدر برای کیفیت پارچه و دوخت لباس هزینه کنید ، در نهایت به نفعتان است.

 فروشگاه ایمن ترافیک کالا افتخار دارد با سابقه‌ای چندین ساله در فروش پوشاک و به طور مشخص در زمینه لباس کار از ابتدای مسیر انتخاب طرح,  انتخاب پارچه و دوخت با کیفیت همراه امین و مورد اعتماد شما باشد . در صورتی که هر گونه پرسشی در زمینه انتخاب, تهیه لباس کار اختصاصی دارید با ما تماس بگیرید . از شنیدن صدای شما خوش حال خواهیم شد.

علت مقاوت کارگران در استفاده از کلاه ایمنی

مقاومت و واکنش

چرا کارگران از کلاه ایمنی استفاده نمیکنند؟؟ جواب هایی که چندتن از آن ها دادند را بررسی میکنیم.

1- بیش از حد گرم است - این بهانه در فصل تابستان شایع‏ترین است. دمای هوا در مناطق گرم ایران میتواند حتی به 50 درجه سانتیگراد (بیش از 122 درجه فارنهایت) هم برسد. استفاده از کلاه ایمنی در این دما باعث عرق ریختن از پیشانی به داخل چشم‏ ها می‏شود. کارگران معمولا کلاه ایمنی را برای خشک کردن عرق پیشانی شان برمیدارند و آن را دوباره بر سر می‏گذارند، تکرار این روند بعد از چند دقیقه به کلی حذف می‏شود. تجمع حرارت در داخل کلاه ایمنی و همچنین رطوبت حاصله از عرق تبخیر شده و عدم تهویه، باعث ناراحتی بسیاری برای فردی می‏شود که آن کلاه را پوشیده است، در نتیجه شخص ترجیح میدهد آن کلاه را که منبع ناراحتی او می‏گردد از سر خود بردارد.

پاسخ امروزه کلاه ‏های ایمنی با منافذ مخصوص تهویه بر روی کناره ‏ها و یا بالای کلاه وجود دارد. این منافذ اجازه می‏دهد هوا در داخل کلاه جریان داشته باشد و همین موضوع باعث کاهش درجه حرارت داخل کلاه و درنتیجه جلوگیری از تجمع رطوبت در آن ‏شود. این طراحی به طور خاص برای محل کار با دمای بالا ساخته شده است.

2- احساس ناراحتی برخی از کارفرمایان سعی می‏کنند برای صرفه ‏جویی در هزینه ‏ها، تجهیزات با قیمت پایین خریداری نمایند و برخی از این کلاه ‏های ایمنی دارای یک تسمه سر هستند که بسیار زبر و خشن می‏باشد و از مواد نرم مخصوص پیشانی ساخته نشده‏ اند، بنابراین پیشانی همواره در تماس با مواد پلاستیکی زبر می‏باشد. گاهی اوقات سر این پلاستیک نرم نیست و باعث قرمزی و خارش روی پوست می‏گردد.

پاسخ آسایش و راحتی در حال حاضر یک ویژگی مخصوص کلاه‏ های ایمنی جدید می‏باشد. راحتی یک کلاه می‏تواند از طریق یک بند انعطاف ‏پذیر که هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی در اطراف سر می‏پیچد تا کلاه را به پیشانی محکم کند، بهبود یابد. در برخی نیز یک نوار چرمی دور کلاه وجود دارد که خاصیت جذب دارد و به آسانی تمیز و یا تعویض می‏گردد. انواع نوارهای گهواره ‏ای امکان می‏دهند که در برخورد با سر احساس لطیف ‏تری به کاربر بدهد.

3- همش میخواد بیفتد من این را از داربست بندها و کسانی که در ارتفاعات کار می‏کنند زیاد شنیدم. کلاه ایمنی که آنها دارند، دارای یک بند چانه نیستند، بنابراین این موضوع باعث می‏شود هنگامی که کاربر به بالا یا پایین سر خود را خم می‏کند، به دلیل اینکه هر دو دستش درگیر کار است، سخت بتواند کلاه را بر روی سرش نگه دارد. اگر قرار باشد آنها همواره در حین کار مراقب نیفتادن کلاه باشند، نوک کلاه در جلو، از دید درست آنها ممانعت می‏کند. بعد از آنکه کلاه آنها از سکوی کار به پایین سقوط کند، آنها دیگر نمی‏توانند آن را بپوشند و بیشتر تمایل دارند کلاه را در یک جای امن کنار خود بگذارند تا در چند طبقه پایین‏تر و دور از دسترس.

پاسخ تسمه مخصوص چانه اطمینان می‏دهد از اینکه کلاه در هر شرایطی بر روی سر محکم نگه داشته شود. کلاه ‏های ایمنی بسیاری موجود هستند که دارای لبه کمتر و یا حتی بدون لبه هستند و امکان می‏دهند کاربر دامنه دید رو به بالا را هنگام کار و بستن داربست‏ها، بدون محدودیت، حفظ کند.

4- من به آن عادت ندارم این یک مسئله فرهنگی در کار است. کارگرانی که از این بهانه استفاده می‏کنند، به احتمال زیاد از یک فرهنگ کاری نشأت می‏گیرد که در واقع ایمنی به عنوان بخشی از فرهنگ اصلی کار، اجرا نمی‏شود. ایمنی یک بخش جدیدی از فرهنگ کار است که هنوز بسیاری از شرکت‏ها، آن فرهنگ را تصویب ننموده ‏اند، بنابراین افرادی که همیشه کار کرده ‏اند، عادت به پوشیدن چنین تجهیزات حفاظت شخصی ندارند.

پاسخ این مسئله به طور عمده، آموزش کارگران در رابطه با ایمنی در محل کار را مورد خطاب قرار می‏دهد. کارکنان جدید، به ویژه نیاز دارند که تمامی آموزش‏های لازم مربوط به ایمنی را قبل از اعزام به محل کار، طی کنند.

5- این نوع پوشش، دید مردم را نسبت به موقعیت کاری من، خراب می‏کند این بهانه ‏ای است که معمولا از کسانی که در موقعیت‏ های بالاتری قرار دارند، شنیده می‏شود. زیرا آنها دوست ندارند کلاهی را بپوشند که زیر دستان آنها نیز می‏پوشند. بویژه مدیران، دوست دارند نشان دهند که آنها متفاوت از آن افرادی هستند که زیر دستشان کار می‏کنند.

پاسخ کلاه ‏های ایمنی در انواع رنگ‏ها عرضه می‏شوند. متداول‏ترین رنگ‏های موجود که من تا الان مشاهده کرده ‏ام عبارتست از سفید، سبز، آبی، قرمز و زرد. بسیاری از سازمان‏ها از رنگ کلاه ‏ها برای نشان دادن سطح ارشد کارکنان، استفاده می‏کنند؛ به عنوان مثال، کلاه سفید معمولا برای مدیران، مهندسان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته می‏شود. اگر من بخواهم مهندسی را در یک محل ساخت و ساز بیابم، از طریق رنگ کلاه او، به راحتی تشخیص می‏دهم که آن فرد مهندس است یا خیر.

6- هیچ چیزی بالای سر من وجود ندارد معمولا این دلیل برای مواقعی است که در بالای سر کارگران چیزی غیر از آسمان نیست، مانند پشت بام، یک فضای روباز بر روی زمین، یا در ورود به محل کار در نزدیکی تابلوی «منطقه کلاه ایمنی».

پاسخ در حالیکه حوادث معمولا ناشی از خطرات موجود در بالای سرمان می‏باشد، این بدین معنا نیست که در نزدیکی زمین خطری ما را تهدید نمی‏کند. کلاه‏ های ایمنی همچنین برای محافظت سر از تابش مستقیم نور خورشید به سر ساخته شده ‏اند، بویژه آن دسته کلاه ‏هایی که مجهز به سیستم تهویه می‏باشند که در مناطق بسیار گرم با درجه حرارت بالا، بسیار مفید هستند. لبه کلاه ایمنی همچنین از تابش مستقیم نور خورشید به چشم‏ها، جلوگیری می‏کند.

خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را خریداری نمایند. فروشگاه ایمن ترافیک کالا این امکان را برای شما فراهم نموده است. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

خطراتی که پا ها را به هنگام کار تهدید می کنند

ضرورت خرید کفش ایمنی

کفش ایمنی برای مشاغل پرخطر، وسیله‌‌ای ضروری محسوب می‌‌گردد. در مشاغل پرخطر در معادن، کارگاه‌‌ها، ساختمان سازی و احتمال برخورد مواد سنگین، تیز، برنده و خطرناک وجود دارد. هنگام کار کردن باید موارد ایمنی را در نظر گرفت تا از آسیب‌‌ها و صدمات احتمالی جلوگیری شود. یکی از این وسایل کفش ایمنی است که با داشتن ویژگی مناسب با نوع کاری که انجام می‌‌دهید سبب می‌‌شود میزان آسیب‌‌ها به حداقل برسد. در این مطلب به بیان نکاتی می‌‌پردازیم تا بتوانید کفش ایمنی مناسب برای افزایش ایمنی خود در حین کار کردن را برای خرید انتخاب نمایید. پس برای خرید کفش ایمنی مناسب با ما همراه باشید.

خطرات موجود در محیط و جلوگیری از آسیب به وسیله‌‌ی کفش ایمنی

پرتاب شدن اشیای سنگین، تیز و برنده

احتمال ریختن مواد مذاب و یا مایعات خطرناک بر روی پا

احتمال برق گرفتگی در محیط

کار با مواد قابل اشتعال

کار کردن در محیط‌‌های بسیار سرد و یا گرم در آب

محیطی که دارای سطوح ناهموار است

نکات مربوط به خرید کفش ایمنی

انتخاب کفش ایمنی مناسب که دارای رویه، زیره و یا قالب مناسب باشد با توجه به تنوع موجود در بازار کار ساده‌‌ای نیست. در ادامه نکاتی را بیان می‌‌کنیم که بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید:

ابتدا شغل خود و نکات ایمنی مربوط به آن را در نظر داشته باشید. کار کردن شما ممکن است چه صدماتی را به همراه داشته باشد، سپس با توجه به آن کفش ایمنی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

زیره‌‌ی کفش ایمنی از جنس پلی یورتان و به صورت تزریق مستقیم باشد. این زیره برای محیط‌‌هایی که با مواد اسیدی و یا روغنی کار می‌‌کنید بسیار مناسب است. همچنین مانع از سُر خوردن و یا عبور جریان برق می‌‌باشد.

در قسمت پنجه باید فولاد و یا فایبر گلاس به کار رفته باشد.

حتما هنگام انتخاب کفش ایمنی، راحت بودن مچ پایتان را چک کنید. ضخیم بودن رویه‌‌ و زیره‌‌ی کفش نباید مانع گام برداشتن شما شود.

اگر در مکانی کار می‌‌کنید که دارای جریان برق است، کفش ایمنی با رویه‌‌ی چرم و اگر در محیطی هستید که با مواد شیمیایی متنوعی سروکار دارید، با رویه‌‌ی PVC برایتان انتخاب مناسب‌‌تری است.

از لحاظ اقتصادی انتخاب کفش ایمنی با طول عمر بالاتر برای افراد در اولویت است. رویه‌‌ی چرمی دیرتر فرسوده شده و طول عمر بیشتری دارد.

هر فردی حداقل به مدت 8 ساعت از کفش ایمنی در محیط‌‌های پرخطر کاری استفاده می‌‌کند. با توجه به زمان زیادی که پا داخل کفش قرار دارد و با توجه به ویژگی‌‌های دمایی محیط، تهویه‌‌ی مناسب از مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌‌ای داشته باشید. محیط‌‌های بسیار گرم زمینه را برای رشد باکتری‌‌ها و قارچ‌‌ها فراهم می‌‌آورد و پا را مستعد انواع بیماری‌‌ها می‌‌سازد.

قابلیت ضد آب بودن کفش ایمنی را در هنگام خرید در نظر داشته باشید. مهم است که در هنگام قرار گرفتن فرد در محیط‌‌های کاری متفاوت، آب به داخل کفش نفوذ پیدا نکند.

در مواردی کفش ایمنی با قابلیت میانی EVA ساخته می‌‌شود که لایه‌‌ی میانی سبب می‌‌شود کمترین فشار از محیط به پا وارد شود و میزان راحتی پا در کفش را افزایش می‌‌دهد.

حتما چندین مدل را برای پوشیدن انتخاب نمایید. وزن سبک را مد نظر داشته باشید. هر چه کفش سبک‌‌تر باشد، میزان نیروی وارد شده به پای شما نیز کاهش می‌‌یابد و دیرتر خسته می‌‌شوید.

در این مطلب ضرورت خرید کفش ایمنی برای محیط‌‌های پرخطر کاری را مورد بررسی قرار دادیم. انواع صدماتی که در محیط‌‌های مختلف با پوشیدن کفش ایمنی رفع می‌‌گردد را بیان کردیم. خرید کفش ایمنی با دوام و یا کیفیت در سایت ایمن ترافیک کالا مقدور می باشد. تنها کافی است اطلاعاتی در خصوص خطرات موجود در محیط کار خود داشته باشید تا بتوانید بهترین کفش کار مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمینه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید.

خطرات چشمی به هنگام کار و عینک ایمنی مناسب برای رفع خطرات

خطرات مربوط به چشم و عینک ایمنی مناسب آن

بایستی در محیطهای کار خطرات ناحیه چشم را از طریق کنترلهای مهندسی و مدیریتی کم کرد و یا از بین برد، در صورتیکه نتوان این کارها انجام داد و یا اینکه خطرات هنوز وجود داشته باشد استفاده از وسایل حفاظتی چشم و صورت الزامی‌خواهد بود و کارفرمایان موظفند که حفاظهای متناسب با نوع و شدت خطر مانند عینک ایمنی را تهیه و در دسترس کارگران قرار دهند و کارگران نیز موظفندکه به طور صحیح و اصولی از تجهیزات فوق استفاده نمایند. برای خرید عینک ایمنی مناسب ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

شناسایی، ارزیابی و کنترل خطرات مربوط به چشم و صورت

منبع خطر: ضربه ( قلم زنی، سنگ زنی، ماشین کاری، حکاکی، پرچ کردن، سنباده کاری و …)

ارزیابی خطر: قطعات پرتاب شده، اشیا، تراشه های بزرگ، ذرات، شن و ماسه، خاک و

نوع حفاظ چشم و صورت: عینک با حفاظ جانبی، گاگل ها با تهویه مستقیم و غیرمستقیم، شیلد های صورت برای مواجهه شدیدکه روی عینک و یا گاگل استفاده شود، هلمت های جوشکاری که روی عینک و گاگل استفاده شود، ماسک های تمام صورت

منبع خطر: گرما (عملیات کوره، ریزش مواد مذاب، ریخته گری، غوطه وری گرم ، جوشکاری

ارزیابی خطر: جرقه های داغ

نوع حفاظ چشم و صورت : عینک با حفاظ جانبی، گاگل با تهویه مستقیم و غیر مستقیم، شیلد صورت روی عینک یا گاگل در مواجهه شدید

ارزیابی خطر: پاشش فلزات مذاب

نوع حفاظ چشم و صورت: شیلدهای صورت که روی گاگل استفاده شود

ارزیابی خطر: مواجهه با درجه حرارت بالا

نوع حفاظ چشم و صورت: شیلدهای صورت رفلکسی(بازتابی)

منبع خطر: مواد شیمیایی(کار با مایعات، اسیدها، گریس، آبکاری، حمل مواد شیمیایی)

ارزیابی خطر: پاشش و اسپری مواد

نوع حفاظ چشم و صورت: گاگل با تهویه غیر مستقیم (فنجانی یا نوع پوششی) ، شیلدهای صورت روی گاگل، ماسک های تمام صورت

ارزیابی خطر: میست های محرک

نوع حفاظ چشم و صورت: گاگل بدون تهویه (نوع پوششی)، شیلد صورت روی گاگل

نوع خطر: گرد وغبار( نجاری، پرداخت کاری و شرایط کاری در محیط پر گرد و غبار(

نوع حفاظ چشم و صورت: گاگل با تهویه مستقیم و غیر مستقیم

منبع خطر: نور یا تشعشع

ارزیابی خطر: IR)، UV، نور مرئی(

نوع حفاظ چشم و صورت: عینک با حفاظ جانبی، گاگل ها با تهویه مستقیم و غیرمستقیم، شیلد های صورت برای مواجهه شدیدکه روی عینک و یا گاگل استفاده شود، هلمت های جوشکاری که روی عینک و گاگل استفاده شود، ماسک های تمام صورت

ارزیابی خطر: لیزر

نوع حفاظ چشم و صورت: حفاظ چشم مناسب برای کار با لیزر را باید مطابق با استاندارد ANSI Z136.1 انتخاب نمایید.

ارزیابی خطر: جوشکاری-قوس الکتریکی

نوع حفاظ چشم و صورت: هلمت جوشکاری بر روی عینک یا گاگل با درجه کدورت ۱۰- ۱۴

ارزیابی خطر: جوشکاری با گاز

نوع حفاظ چشم و صورت: گاگل های جوشکاری، هلمت های جوشکاری بر روی گاگل یا عینک با درجه کدورت ۶-۸

ارزیابی خطر: برش گاز

نوع حفاظ چشم و صورت: گاگل های جوشکاری، هلمت های جوشکاری بر روی گاگل یا عینک با درجه کدورت ۳-۶

ارزیابی خطر: لحیم کاری

نوع حفاظ چشم و صورت : گاگل یا شیلد جوشکاری با درجه کدورت ۳-۴

ارزیابی خطر: لحیم کاری نرم با مشعل

نوع حفاظ چشم و صورت: عینک یا شیلد جوشکاری با درجه کدورت ۲

عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

مواد به کار رفته در پارچه لباس کار

جنس لباس کار

جنس پارچه با توجه به شرایط کار و لزوم ظاهر لباس از نظر مقاومت در مقابل چروکیدگی و نیز عدم تولید الکتریسیته ساکن از مخلوط حدود 70% پنبه و 30% پلی استر و با وزن gr/m2 320 تا gr/m2 420 و با توجه به شرایط اقلیمی و فصول مختلف در نظر گرفته شود. در شرایطی که احتمال سوختن لباس کار در اثر ریختن پلیسه و یا تحت تأثیر حرارت زیاد وجود دارد (مانند لباس کار جوشکاری)، جنس لباس کار بایستی 90% پنبه باشد.

 به منظور استحکام بیشتر از پارچه با بافت کج راه با تراکم بالا (2 تار و یک پود) و نخ چهل دولا از نوع رینگ (Ring) استفاده گردد.

 به منظور دوام بیشتر رنگ و پیشگیری از رنگ دادن پارچه پس از شستشو و همچنین جلوگیری از آب رفتن پارچه از رنگهای راکتیو (Reactive) در رنگرزی پارچه استفاده شود.

 با انتخاب پارچه مرغوب و اعلاء، بکار بردن دوخت محکم و نیز چرخکاری دوبله درزها، لباس کار بادوام تولید گردد.

 با استفاده از الگوی مناسب، باید لباس کار شکیل و خوش دوخت بوده و در اندازه های استاندارد تهیه شود.

لباسهای با قابلیت دید بالا (High Visibility Clothing):‌

این گونه لباسها به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از ضربه و برخورد و به صورت ژاکت، بلوز شلوار با توجه به نوع محل کاربرد، به رنگهای براق و از جنس­های مختلف ساخته شده و امکان رویت فرد را در شرایط مختلف آب و هوایی و ساعات مختلف شبانه روز فراهم می­کنند.

در انتخاب این لباسها علاوه بر ارزیابی ریسکهای ضربه و برخورد، لازم است مواردی نظیر شرایط کاری گرم یا سرد، وضعیت هوا (آفتاب، مه، باران، برف و ... ) و روشنایی نیز مورد توجه قرار گیرد.

رانندگان لیفتراک و جرثقیل، کارگران حاشیه جاده و خطوط لوله و نیز کارکنانی که مسئول واکنش

در شرایط اضطراری هستند، از جمله کسانی هستند که به این لباسها نیاز دارند.

 

خرید لباس کار با قیمت مناسب و با کیفیت

خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد.

تمامی اطلاعات در مورد لباس کار را می توانید از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دریافت کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.