ایمن ترافیک کالا

فروشگاه ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا

فروشگاه ایمن ترافیک کالا

معرفی انواع بشکه ترافیکی

انواع بشکه ترافیکی

با افزایش روزافزون وسایل نقلیه، لزوم استفاده از تجهیزات ترافیکی بیش از گذشته احساس میشود. تجهیزات ترافیکی که به منظور کنترل ترافیک و سرعت یا اطلاع‌رسانی به رانندگان وسایل نقلیه و عابران پیاده، اخطار، افزایش ایمنی راههااستفادهمیشودویکی از عوامل کاهش دهنده تصادفات و سوانح محسوب می‌شود. خرید بشکه ترافیکی به عنوان یکی از این تجهیزات ترافیکی و بعنوان مانعی برای جلوگیری از برخورد خودروها و هدایت آن‌هاانجاممیشود. تولید این محصول ترافیکی در دو نوع با درب و بدون درب صورت میگیرد. بشکه ترافیکی از جنس پلی اتیلن تولید میشود که در برابر نوسانات و ناملایمات جوی بسیار مقاوم است. این محصول مقاومت لازم را در برابر ضربات دارد و به عامل برخورد کننده حداقل صدمه را وارد می‌کند. همچنین از مواد آنتییووی در طراحی و تولید آن به منظور مقاومت در برابر تابش نور آفتاب و جلوگیری از پوسیدگی و رنگ پریدگی استفاده شدهاست.

استفاده از دو رنگ زرد و آبی کنار هم در این نوع تجهیزات ترافیکی، ایده بسیار مناسبی برای جلب توجه رانندگان از فواصل دور میباشد. علامت موجود روی بشکه زرد ترافیکی به معنای جداشدن جاده از جاده اصلی است که این تصویر باید از وضوح بالایی برخوردار باشد تا رانندگان براحتی آن را مشاهده کنند. در ساخت و تولید این محصول از شبرنگ‌هایی استفاده میشود که قابلیت دید بالایی به رانندگان در تاریکی شب میدهد. در خیلی مواقع داخل بشکه‌راازآبوشنپرمی‌کنند که مقاومت بشکه را بالا برده و در صورت انحراف خودروها از جاده و برخوردشان با این تجهیزات از شدت شتاب آنهاکاستهوصدماتوخساراترابهحداقلبرسد. بشکه‌ایمنی ترافیکی در دو نوع بشکه ترافیکی 85 سانتیمتری و 105 سانتیمتری تولید و عرضه میگردد که ایمن ترافیک کالا با بهترین کیفیت این دو محصول را ارائه میدهد.

بشکه ترافیکی 85 سانتی متری

بشکه ترافیکی 85 سانتی متری جهت ایمن سازی راهبندهای عمرانی بسیار مناسب میباشد. این محصول از جنس پلی اتیلن است و در معابر شهری و جهت ایمن سازی محیط کارخانه‌هاوانبارهامورداستفاده قرار میگیرد. بشکه ایمنی با ارتفاع 85 سانتی متر بدون درب و دارای شبرنگ است و قابل نصب در خروجی‌های پرخطر است.

بشکه ترافیکی 105 سانتی متری

بشکه ترافیکی 105 سانتی متری ساخته شده از مواد پلی اتیلن فوقالعادهباکیفیت، نمونه دیگری از تجهیزات و جداکننده‌های ترافیکی است. این محصول دارای قابلیت ضربه‌پذیری بالایی است و با پر کردن شن و ماسه یا آب داخل آن مقاومتش چندین برابر میشود. بشکه ترافیکی با ارتفاع 105 سانتی متر در برابر افزایش و کاهش دما بدلیل خاصیت آنتییووی که دارد مقاوم است و نصب و نگهداری آن به آسانیانجام میشود. در بیشتر عملیات عمرانی و در امور راه‌هابهمنظورمشخصکردنمحدوهخطروتعیین مسیر خودروها استفاده میشود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی و بشکه های ایمنی است. فروش بی واسطه محصولات از ویژگی های این برند است. برای اطلاع از قیمت بشکه ترافیکی میتوانید با ما تماس بگیرید.

مخروط ایمنی های خاص با طراحی خاص

خلق آثار هنری با استفاده از کله قندی ترافیکی

بهتر است که ابتدا به تعریف مخروط ترافیکی بپردازیم. کله قندی ترافیکی مخروط ایمنی، مخروط ترافیکی و مخروط های بزرگراهی همگی نشانگرهای مخروطی شکلی هستند که در جاده ها یا مسیرهای پیاده رو قرار می گیرند، تا به طور موقت ترافیک را به سمت مسیری ایمن هدایت کنند. مخروطیا کله قندی ترافیکی اغلب برای ایجاد خطوط تفکیکی، ادغام در طول اجرای پروژه های ساخت و ساز جاده اییا هنگام تصادفات به کار گرفته می شوند.

مخروط ایمنی یا کله قندی ترافیکی

سالیان سال است که هنرمندانی اعم از نقاشان، مجسمه سازان، عکاسان و تصویرپردازان از کله قندی ترافیکی در آثارشان استفاده می کنند. شاید باعث تعجب شود که چرا هنرمندان بر روی چیزی که تا این حد رایج و کاربردی است تمرکز می کنند؟ پاسخ این است که مخروط های ترافیکی همیشه در دسترس هستند و علاوه بر این دارای سطحی صاف، با دوام و شکلی منحصر بفرد می باشند.

ساخت طرح های هنرمندانه با کله قندی ترافیکی

در سال ۲۰۰۹، اریک سانر، یک هنرمند فعال در زمینه رسانه، با پیتر امریک، که یک عکاس حرفه ای است ملاقات نمود. آن ها در مورد یک ترکیب غیر طبیعییعنی ساخت طرح های جالبی با مخروط های ترافیکی با هم به گفت و گو پرداختند. امریک پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، همچنان به ساخت طرح های هنرمندانه با کله قندی ترافیکی ادامه داد و آثار وی در کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا به نمایش در آمدند. این دو هنرمند از آن زمان تاکنون از مخروط های ترافیکی به عنوان طرح مایه اصلی آثار خود استفاده می کنند.

همکاری های سانر و امریک در نهایت منجر به برپایی نمایشگاهی در این زمینه در نیوتون ماساچوست، جایی در حومه شهر بوستون شد. در این رویداد، آثار بیش از ۱۵ هنرمند که از نیویورک و بخشی از اروپا به لس آنجلس آمده بودند به چشم می خورد. در تصاویر زیر چند نمونه از اینآثار قابل مشاهده هستند. یکی از اولین اهداف هر هنرمند از خلق آثار، جلب توجه بازدیدکنندگان است. شایدیکی از مهمترین دلایل استفاده از مخروط های ترافیکی نیز همین باشد؛ چرا که آن ها به راحتی می توانند توجه هر بیننده ای را به سوی خود جلب کنند.

در یکی از این طرح های هنری،یک کله قندی ترافیکی درخشان را می بینیم که توسط یک لامپ پرنور همانند یک قاب مثلث نورانی می درخشد. به نظر شما با اینکه این اثر تنها از یک مخروط ترافیکی و یک لامپ رشته ای ساخته شده آیا می توان آن را یک اثر هنری دانست؟

مخروط های ترافیکی به شکل خارپشت

کمپ آثار هنری ساخته شده از مخروط های ترافیکی در سال های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در پلایا، در پروژه ای تحت عنوان Burning Man برگزار شد. در این کمپ گنبدی که با مخروط های ترافیکی پوشیده شده و به شکل یک خارپشت در آمده است بیش از بقیه آثار، توجهات را به سوی خود جلب کرد.

کلام آخر

کله قندی از پرکاربردترین انواع تجهیزات ترافیکی است. استفاده از کله قندی در پارکینگ ها، حاشیه خیابان ها، جاده ها و ... از بروز حوادث جلوگیری می کند. قیمت کله قندی بر اساس مواد به کار رفته در ساخت، استفاده از قلاب یا زنجیر، کف لاستیکی و یا ساده متفاوت است. البته ارتفاع کله قندی نیز در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. قبل از خرید کله قندی بهتر است اطلاعات کاملی درباره انواع آن و کاربرد هر یک از آنها در مکان و زمان مناسب اطلاعات کاملی کسب کنید. با تماس با کارشناسان ایمن ترافیک کالا می توانید از استانداردهای موجود اطلاع یافته و خرید بهتری داشته باشید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی  است. این برند با فروش بی واسطه محصولات خود سعی دارد شرایط خرید آسان و با قیمت مناسب را برای مشتریان خود فراهم آورد.

 

 

کاربرد استوانه ترافیکی و بولارد

کاربردهای استوانه ایمنی

بولاردهای ترافیکی امنیتی از بولاردهای ترافیکی اغلب برای حفظ امنیت ساختمان ها استفاده می شود. گاها تصادفاتی رخ می دهد که طی آن وسیله نقلیه به ساختمان یا مغازه هایی که در کنار خیابان ها قرار دارند برخورد می کند. در اکثر موارد این تصادفات به عمد و با اهداف مخرب انجام می شود و مهاجمان به منظور سرقت از مغازه هایی که اموال ارزشمند در آن نگهداری می شود، این تصادفات را مدیریت می کنند. به منظور جلوگیری از حادثه و سرقت، بسیاری از شرکت های تجاری در اطراف ساختمان های خود استوانه ایمنی نصب می کنند. به این ترتیب که اگر کسی به طور اتفاقی یا عمدی به یک ساختمان برخورد کند، با بولاردهای فولادی با مقاومت بالا روبرو می شود

بولاردهای کنترل ترافیکی

استوانه ها علاوه بر امنیت ساختمان ها، برای کنترل ترافیک در سطح شهر نیز استفاده می شوند. خودرو ها روزانه و گاها با سرعت بالا از پارکینگ ها خارج شده یا وارد می شوند. طی این ورود و خروج ترافیکی ایجاد خواهد شد، که در صورت عدم اقدامات کنترل شده، ممکن است در این مکان ها به سرعت بی نظمی شکل بگیرد. در مواردی این بی نظمی ها می توانند خطرناک باشند و حادثه به دنبال داشته باشند.

برای جلوگیری از ترافیک، صاحبان ساختمان ها می توانند بولاردهای ترافیکی را در ورودی و خروجی پارکینگ ها نصب کنند. همچنین می توان از استوانه ایمنی در اماکن عمومی که معمولا تردد اتومبیل ها زیاد است، مثل فرودگاه ها، پاساژها، بیمارستان ها، مدارس، گیشه دریافت عوارض راه و غیره استفاده کرد. استوانه ایمنی را می توان برای تعیین منطقه های ممنوع مثل خطوط وسایل نقلیه اورژانسی و اضطراری، به کار برد. علاوه بر حفاظت از راننده ها، بولاردهای ترافیکی می توانند برای عابران پیاده در مناطق ترافیکی نیز محیط امن ایجاد کنند.

زیباسازی شهری با استوانه ایمنی

همان طور که می دانید از استوانه ایمنی اغلب برای حفاظت و امنیت اموال و ساختمان ها و کنترل ترافیک شهری استفاده می شود. علاوه بر این موارد بولاردهای ترافیکی را می توان برای زیبا سازی شهری نیز به کار برد. جالب است بدانید که بولاردهای فولادی برای طراحی های معماری و زیبا سازی شهری نیز به کار گرفته می شوند. این نوع بولاردها ظاهر براق و جذابی دارند، ضمن آن که در برابر ضربه نیز بسیار مقاوم هستند، زیرا از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی است. این برند با فروش محصولات خود به صورت آنلاین بهترین ها را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می دهد.


معرفی لباس کار خلبانی

لباس کار خلبانی

یکی از انواع لباس کار یکسره، لباس کار خلبانی است. این لباس تمام بدن را پوشش می دهد و برای پوشیدن آن یک زیپ در جلو لباس طراحی شده است. این لباس با کمک پارچه های مختلفی همچون کتان، فلامنت، پلس استر پنبه ای و .... دوخته می شود. قیمت لباس کار خلبانی با توجه به پارچه استفاده شده در دوخت آن متفاوت است. خرید لباس کار خلبانی برای افرادی که روزانه فعالیت بدنی زیادی دارند مانند کارواش ها، جوشکاری ها، بعضی قسمت های کادر درمان و ... مورد استفاده قرار می گیرد. با کمی دقت در این مشاغل می توان نتیجه گرفت افرادی باید از این لباس استفاده کنند که در حین کار خطرات تمام بدن آنها را تهدید می کند. برخورد جرقه های جوشکاری با هر قسمتی از بدن باعث سوختن آن می شود. یا افرادی که در کارواش مشغول به فعالیت هستند برخورد مواد شوینده و آب با تمام بدن آنها ممکن است و پوشیدن لباسی که از خیس شدن آنها پیشگیری می کند برای آنها الزامی می باشد. بدن کادر درمان که در قسمت های ویروسی مشغول به فعالیت هستند نباید با بیماران و دیگر تجهیزات تماس داشته باشد. از این رو لباس کار مدل خلبانی بهترین انتخاب برای این افراد است.

لباس کار خلبانی در سایزها ورنگ بندی مختلف تولید می شود و در صورت نیاز می توانید ارم شرکت خود را روی این لباس بدوزید. این مدل لباس کار در قسمت آستین ها، پاچه های شلوار و قسمت سینه لباس دارای جیب هایی است که در آن می توانید ابزار مورد نیاز خود را قرار دهید. لباس کار خلبانی با پوشش کل بدن این امکان را برای کارگران فراهم می آورد که بدون نگرانی از خطرات پیش رو به فعالیت خود ادامه دهد.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده تجهیزات ایمنی، تولید و عرضه لباس کار خلبانی را نیز در دستور کار خود قرار داده است. در صورت نیاز به خرید در تیراژ بالا می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

استاندارد های لازم برای کلاه ایمنی

استاندارد کلاه ایمنی

یک کلاه ایمنی برای اینکه بتواند به درستی از سر در برابر خطرات محافظت نماید باید از حداقل هایی برخوردار باشد. سازمان های بین المللی و همچنین وزارت کار برای کلاه ایمنی استانداردهایی تعیین نموده اند که تولید کننده کلاه ایمنی در ساخت آن باید این استانداردها را مد نظر داشته باشند. کارگران و کارفرمایان نیز در زمان خرید کلاه ایمنی باید این استاندارها را مد نظر داشته باشند تا به درستی و با خیالی آسوده بتوانند به فعالیت و شغل خود بپردازند. استانداردهای ذکر شده برای کلاه ایمنی شامل موارد زیر می شود.

·         وزن کلاه ایمنی نباید بیشتر از 400 گرم باشد.

·         کلاه ایمنی باید از مواد غیر قابل اشتعال ساخته شود.

·         فاصله حداقلی بین سطح بالایی عامل تعلیق ساز تا لایه خارجی در کلاه ایمنی 3 سانتی متر می باشد.

·         کلاه ایمنی باید این توانایی را داشته باشد که در مقابل اتصال برق عایق باشد.

·         کلاه ایمنی باید قابلیت اندازه شدن با سر را داشته باشد.

البته این استانداردهای عمومی هستند و به صورت مجزا هر کلاه ایمنی به شکل مجزایی طراحی شده و استانداردهای خاص خود را دارد.

استاندارد ANSIچیست

این استاندارد کلاه های ایمنی را از نظر مقاومت در برابر انرژی الکتریسیته تقسیم بندی می کند. از نظر این استاندارد کلاه کار عایق برق به سه گروه تقسیم می شوند.

·         کلاس E :

این مدل کلاه این توانایی را دارد که در برابر 20 هزار ولت مقاومت الکتریکی داشته باشد.

·         کلاس G

کلاه ایمنی که در کلاه G قرار دارد می تواند در برابر 2200 ولت مقاومت داشته باشد.

·         کلاس C

کلاه ایمنی که در این کلاس قرار دارد رسانای برق بوده و در برابر جریان الکتریکی هیچ مقاومتی ندارد.

بهترین متریال برای ساخت کلاه ایمنی

کلاه ایمنی اصولا از متریالی های محدودی ساخته می شود چرا که باید سبک باشد و در عین حال مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکستن داشته باشد.

مهمترین متریالی که برای ساخت کلاه ایمنی از آن استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود.

ABS

ABS یا AcronitrilButadine Styreneاز سخترین انواع پلیمر پلاستیک است و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به پلی اتیلن دارد. اما می توان گفت مقاومت بیشتری از آن داشته و انعطاف پذیری کمتری دارد. کلاه ایمنی که با ABS ساخته شده باشد گرانتر از پلی اتیلن است و کارایی بهتری دارد.

پلی اتیلن

پلی اتیلن از دیگر مواد مورد استفاده در تولید پوسته خارجی کلاه ایمنی است. این ماده نیز مقاومت مناسبی در برابر ضربه و فشار دارد و برای کلاه ایمنی که در محیط کم خطر فعالیت دارند مناسب می باشد.

پشم شیشه

از آنجایی که پشم شیشه مقاومت بالایی در برابر سوختن و ذوب شدن دارد، کلاه ایمنی افرادی که در محیط هایی با حرارت بالا فعالیت دارند از این ماده استفاده می شود.

آلومینیوم

از آلومینیوم برای ساخت کلاه ایمنی افرادی استفاده می شود که خطر ریختن مواد مذاب در محیط کار آنها را تهدید می کند. در ضمن خاصیت ضربه گیری آلومینیوم نیز بسیار بالا است.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع کلاه ایمنی در ایران می باشد.